سلام عسل جون و تمام بچه ها.اول بخاطر نبودنم معذرت میخوام دوم اینکه عسل جون خیلی از پیام داخل جعبه پیامت ناراحت شدم.اول اینکه من که گفتم اینقدر تو پیاما آدرس دادن که گیج شدم کدوم درسته و کدوم درست نیست دوما هم اینکه چرا دیر به دیر میای وبم من که آ؛درس وبتو ندارم بیام وبت و سوما هم اینکه تو مگه میدونی من چرا نیومدم.سرماخوردگی عجیبی داشتم ازجام نمیتونستم پاشم تا جایی که دکتر یه سرم داد.خب امیدوارم متوجه اشتباهت شده باشی گلم خداحافظ.



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت13:02---12 آذر 1391
سلام نرمین جون من توی لوکس بلاگ یک وب ساختم آدرسشم اینه:htt://asalstelaloxblog.com

عنوانشم دخترونه هست میشه بیای به وبم اگه میشه این آدرسو توی وبت بذار

بای
پاسخ نرمین استلا:اومدم عسل جون عالی بود نظرم دادم عزیزم


عسل
ساعت12:48---11 آذر 1391
نرمین چرا جواب نمیدی فقط نظراتمونو میزاریپاسخ نرمین استلا:خب جوابتو دادم دیگهههه عسل جونم

عسل
ساعت10:32---9 آذر 1391
کی عاشقته هیچ کس کی برات میمیره هیچ کس کی فدات میشه هیچ کس کی دیوانته هیچ کسی میدونی من کیم همون هیچ کس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,

ساعت 21:38 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت